Reklamace

Jak postupovat, pokud něco nefunguje tak jak má a je třeba poslat počítač opravit?

Taková situace je vždy samozřejmě nepříjemná a často otravná, vynasnažím se vyřešit Vaši reklamaci co nejrychleji to je možné - obvykle ještě ten samý den. Postupujte následovně:

  • Vyplňte Formulář pro reklamaci dole na této stránce a detailně popište jak se vada projevuje. Při zadání čísla objednávky a emailu se veškeré údaje načtou automaticky. Po odeslání formuláře Vám na email dorazí potvrzení. PDF si vytiskněte (či opište) a vložte do balíku se zbožím.
  • Pokud odesíláte počítač, zabalte jej ideálně do originální krabice s polystyreny. Pokud nemáte originální krabici, je nutné zabalit alternativně s použitím polystyrénů či molitanů. Zabalení jen do kartonu není možné - došlo by k poškození PC během přepravy. Neposílejte napájecí kabel.
  • Balík odneste na pobočku Zásilkovny (ne do Z-BOXU), obsluze sdělte kód 95180680 a nechte si vystavit potvrzení o odeslání. Vše bude zařízeno a zdarma odesláno k nám na pobočku.
  • Pokud nemáte poblíž Zásilkovnu, samozřejmě můžete doručit či poslat jakýmkoliv jiným způsobem na naši adresu BestComputer s.r.o., V Hájku 63, 31200 Plzeň, 602443351, info@bestcomp.cz
  • Jakmile zboží dorazí, okamžitě se problémem začínáme zabývat a o postupu budete informováni. Obvykle je vyřešeno ještě ten samý den, ve výjimečných případech (pokud se čeká na nějaký díl) je vyřešeno do týdne a odesláno zpět na Vaši adresu stejným způsobem, jakým jste počítač zakoupili (na pobočku či Vaši adresu), pokud není domluveno jinak.
  • Děkuji za Vaši spolupráci, udělám vše pro to, aby jste měli zboží opět co nejdříve zpět.

 Formulář pro reklamaci:

×

Splátková kalkulačka ESSOX