Reklamace

Jak postupovat, pokud něco nefunguje tak jak má a je třeba poslat zboží opravit?

Taková situace je vždy samozřejmě nepříjemná a často otravná, vynasnažím se vyřešit Vaši reklamaci co nejrychleji to je možné - obvykle ještě ten samý den. Postupujte následovně:

  • Zálohujte veškerá svá data. V případě poškození systému či zavirování dojde ke kompletní reinstalaci systému, případně výměně celého disku.
  • Přiložte do reklamované zásilky papír s informací s Vaším jménem, ideálně s číslem objednávky a detailně popište problém jak se závada projevuje. Odešlete prosíme tuto informaci také na email info@bestcomp.cz pro naši evidenci.
  • Pokud odesíláte počítač, zabalte jej ideálně do originální krabice s polystyreny. Pokud nemáte originální krabici, je nutné zabalit alternativně s použitím polystyrénů či molitanů. Zabalení jen do kartonu není možné - došlo by k poškození PC během přepravy a za nevhodné zabalení nemůžeme ručit. Napájecí kabel neposílejte.
  • Přejděte na stránku PPL zde, vyplňte a balík s obdrženým kódem či štítkem odneste na pobočku PPL. Bude zdarma odesláno k nám na pobočku. Zde je seznam poboček PPL.
  • Pokud nemáte poblíž žádnou pobočku PPL, můžete doručit či poslat jiným způsobem na naši adresu viz kontakty.
  • Jakmile zboží dorazí, okamžitě se problémem zabýváme. Obvykle je vyřešeno ještě ten samý den, ve výjimečných případech je vyřešeno do týdne a odesláno zpět k Vám.
  • Děkuji za Vaši spolupráci, udělám vše pro to, aby jste měli zboží opět co nejdříve zpět.
×

Splátková kalkulačka ESSOX